HTML

hallgasd halkan halk kant...

Bolond lényem gondolatait rejtheti eme "üzenőtábla". De lehet megelevenednek napjaim különös eseményei is...;)

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Első napom...

2008.04.10. 20:12 :: matekacska

Bemutatkozás:
Ki vagyok? Hát én...
Miért írom ezt? Mert igény merült fel a demagógiáimra, ill talán így hatékonyabban tudom méregteleníteni a szervezetemet...:)
Ezzel meg is volnánk...
Amúgy meg azért született ez a döntés, mert egy napja hatalmas dilemmában vagyok... Író,  vagy költő legyek... Egyik se lenne túl gazdaságos, de ez a köztes megoldás jónak tűnik... A kutyám se rágja szét a naplóm sarkát... Nem ragozom...
Miként is alakulnak "szörnyű szenvedéseim"...?
Már megint rá kellett döbbennem, hogy egy senkiházi naplopó vagyok. Azon gondolkozom, hogy skizofrén, vagy csupán egy felelősségmentes gyerek vagyok, aki gond nélkül azt állítaná a tűzről, hogy az bizony hó... Mindenkinek azt hazudom, hogy minden rendben van, jól működik, sehol semmi probléma. Közben meg tudom, hogy igen sok disznóságot művelek, én vagyok Közép-Európa leglinkebb élőlénye, folyamatosan hazudozok, hogy jó színben tűntessem fel magamat... Az a furcsa, hogy a kettő dolog szépen üzemel bennem párhuzamosan, mindenféle átmenet nélkül, és egy gramm lelkiismeretfurdalásom sincs... Lehet a hatköbméter antidepi okozza... Abba is hagytam két hónapja önkényesen... Kérdés, hogy mennyire vagyok egyedülálló eme kényelmes vegetáló életmódommal... Nem mintha megnyugtatna, ha mondjuk minden második ember ugyanezeket a tüneteket produkálná...
Jájj, abba kéne már hagyni, mert sose lesz "nőm", abból meg igencsak hiányom van... Mondjuk lehet pozitívabb lenne az emberiség számára, hogyha nem produkálnának utódokat a magamfajta "ágynehezékek"...:) Na jó.. Egyenlőre elég lesz... Még a végén megjavulok a csudálatos önismeretemmel...
Jó éjt!
Köszönöm!

aláírás: Nowhere Man

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pszichomate.blog.hu/api/trackback/id/tr26420285

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása