HTML

hallgasd halkan halk kant...

Bolond lényem gondolatait rejtheti eme "üzenőtábla". De lehet megelevenednek napjaim különös eseményei is...;)

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Where is my mind...?

2008.04.11. 17:56 :: matekacska

Elégedetten ébredtem...
Tegnap éjszaka rámjött a mozoghatnék, mert besokalltam a tunyaságomtól. Belenéztem a tükörbe, és megijedtem... 2 hónapja szinte mindennap falási rohamaim vannak, mert próbálom letenni a cigit... Ijesztő lenne ha a hűtőnk tartalma bennem testesülne meg és úgy néznének rám az emberek, mint egy 36 °c-os hűtőre... És hát így értelmetlenné tenném a "hűtés fogalmát"... Globális katasztrófa...:) Szóval arra gondoltam, hogy torz elmém regenerálását lehet a fizikai állapotom javításánál kéne kezdeni, így hát nekiveselkedtem... Felülések, fekvőtámaszok,... stb hegyek... Majd megpusztultam... De ma reggel tényleg jó lett a közérzetem... Hiányzott már, mert vagy 2 hete bájkon se ültem, pedig úgy szólt a "no cigi projekt", hogy azzal párhuzamosan mindenhova kerékpárral megyek... No mindegy... A lényeg az, hogy most úgy érzem, hogy mégiscsak lehet belőlem "fittember"... Leszek is...:P
A nagy volumenű terveim mellett valahogy bekúszott a fejembe a két szó... "Harcosok klubja"... A magamfajta semmirekellőknek, akik nem tudnak mit kezdeni az életükkel azt hiszem eléggé éltető egy alapmű... Reflexszerűen meg is néztem...Amellett, hogy az egyik kedvenc filmem, boldoggá tett, hogy  azér' elpirulva megállapíthattam, hogy én még egész normális egyed vagyok ebben az ember nevű állatfajtában... Lehet nekem is kéne itt alakítani egy helyi klubot... Én lennék Tyler Durden... Már csak egy Marla Singer hiányzik...:) Bár... Azt hiszem nem egészen olyan "gyógyító állatot" szeretnék, aki meditáció közben bamba képpel annyit mond nekem, hogy "csúúúz"...:) A lényeg  az, hogyén is elmebeteg vagyok, és szexhiányom van...
Már csak az a kérdés foglalkoztat, hogy ha valaki felhív, és szeszelésre invitál, akkor igent mondjak -e... Egyet ma már lemondtam...
Ennyi...

Apu nyúltagya

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pszichomate.blog.hu/api/trackback/id/tr30421564

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása